Ahiname Dergisi 11. Sayı

09 Kasım 2020

Ahilik kültürünün yaşatılması ve bilinilirliğinin artırılması amacıyla Ticaret Bakanlığı Esnaf, Sanatkârlar ve Kooperatifçilik Genel Müdürlüğü tarafından hazırlanan Ahiname dergisinin on birinci sayısı yayımlandı.

Ahiliğin tanıtılması, Ahilik değerleri konusunda farkındalık uyandırılması, ticaret erbabına yönelik atılan adımlar konusunda okuyucuların bilgilendirilmesi hususunda önemli bir kaynak haline gelen Ahiname Dergisi’nin bu sayısında;

Fikri mülkiyet haklarına ülkemizin sahip olduğu, küresel ölçekte rekabet edecek bir otomobil markası yaratma hedefiyle yola çıkan Türkiye'nin Otomobili Girişim Grubu Sanayi ve Ticaret A.Ş.'yi (TOGG) markasının CEO’su Sayın Mehmet Gürcan Karakaş ile yapılan röportaj yer almakta.

Her yılın Eylül ayında Türkiye’nin dört bir yanında coşkuyla kutlanan Ahilik Haftası’nın merkezi Kırşehir’de hafta boyunca salgın tedbirlerine uyularak gerçekleştirilen kutlama ve etkinliklere bu sayıda geniş yer verilmiştir. Ayrıca, yine salgın tedbirlerine uyularak gerçekleştirilen, ülkemizdeki kooperatiflere önemli faydalar sağlayan Türkiye Kooperatifler Fuarı ve Kooperatifçilik Otobüsü ziyaretlerine bu sayıda geniş yer verildi.

Her sayıda olduğu gibi Esnaf, Sanatkârlar ve Kooperatifçilik Genel Müdürlüğünün proje ve çalışmalarına yönelik gelişmelerin de ilgililerin istifadesine sunulduğu on birinci sayıda; Bakanlığımız çalışanları ile Ahilik konusunda uzmanlıkları olan akademisyenler tarafından hazırlanan makaleler de yer almakta.

Derginin Tarih, Kültür ve Sanat bölümünde ise Adana şehrine geniş yer verildi.

Ahiname dergisinin on birinci sayısını indirmek için tıklayınız.